söndag 26 januari 2014

3 nyheter (för mig) ;)

Organic Glam Nude Sparkle Palette - The Organic Pharmacy
 
 

Sååå himla snygg altt i allo palett från The Organic Pharmacy. Perfekt att ta med sig om man ska ut och resa. Den innehåller 1 blusher, 1 bronzer, 1 lipgloss, 1 highlighter och 4 st ögonskuggor. Dessutom sitter det en spegel i locket. Du hittar den HÄR för ca 490:-
John Masters Leave In Conditioning Mist - John Masters Organics
 

En leave in conditioner spray med calendula och grönt thé från JMO. Sägs göra ditt hår lent och glansigt. Personligen gillar jag leave in balsam helt enkelt för att det är, Enkelt! Passar ALLA hårtyper. Denna hittar du HÄR för ca 240:-


En nyhet från Maria Åkerberg. Foaming wash gentle har ersatt Gentle cleansing milk (som jag älskade) men men vem säger att denna är dåligt? Inte jag :) Många saknar att det inte löddrar i ansiktet när man tvättar det så här har ni! En wash som luddrar men ändå är perfekt och mjuk till din känsliga hud. Innehåller även eteriska oljor från apelsin, lavendel, neroli och olibanum. Den kan du köpa HÄR från ca 159:-

 

2 kommentarer:

Malin/BILBOBLUEEYES sa...

John Masters Leave in har jagväntat på att den ska komma till Europa. Jättenyfiken på den!:-)

Alexandra sa...

Ja jag bara måste prova den Malin. Tycker det är så skönt med ett mindre projekt i duschen :)

Skicka en kommentar