söndag 19 maj 2013

Floral skin toner från Spiezia

En örtig och frisk doft av bland annat lavendel och kamomill. En skin toner (ansiktsvatten) från Spiezia som är helt alkoholfri!

Finns i 2 olika storlekar. Du kan hitta den hos Almaofsweden.se

Jag känner direkt att huden blir uppfriskad och att den faktiskt återställer fuktbalansen. Den är toppen att ha efter Spiezias cleansing. Du känner dig direkt fräsch på morgonen och riktigt ren på kvällen efter användning. YES, jag gillar den! Jag skakar flaskan och vänder den uppoch ner mot fingret några gånger och sätter på den innan jag sätter på en ansiktsolja eller ansiktscreme.

Du kan under men också på Make-up sätta på tonern för en snabb uppfräschning. Du kan även tvätta bort din Facial cleanser från Spiezia genom att sätta Floral skin toner på en bomullspad och torka bort den. Jag tycker det går på tog för mycket toner till det så jag nöjer mig med att sätta på den helt efter rengöring. Den innehåller även salvia som verkar renande. Passar även känslig hy.

Ingredienser:
Lavandula angustifolia (lavender) flower water,
Anthemis nobilis (chamomile) flower water,
Salvia officinalis (sage) water,
Lavandula angustifolia (lavender) flower oil,
Anthemis nobilis (chamomile) flower oil,
Salvia officinalis (sage) leaf oil,
**linalool, **citral, **citonellol.
**Naturally occurring in 100% organic essential oils.
 
Du hittar Floral skin toner från Spiezia HÄR
 
10 ml för 99:-
100 ml för 260:-
 
Betyg: 4 av 5



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar