fredag 17 maj 2013

En smak av havtorn


Mina läppar behöver lite extra skydd just nu. Ibland är det varmt, ibland kallt, fuktigt och torrt. Blir gaaalen! Men jag har ju såklart botemedlet :-) NAKED LIPS har en nyhet, Havtorn. Smaken på minner mig om solmogen apelsin, lite söt i smaken men inte alls sliskig som många andra kan vara. Direkt när den kommer på läpparna känner jag hur den mjukgör och skyddar mina läppar. Dem får dessutom ett fint skimmer som ter sig ganska naturligt.

Havtorn ska också vara sommarens heting :-)

Naked lips Havtorn är 100% naturligt och 99% ekologiskt :-) Den innehåller ringblomma som är läkande och dessutom bivax som är en alldeles utmärkt mjukgörare :-)

Ingredienser: Ekologisk solrosolja (Helianthus annus), Ekologisk bivax (Cera alba, Cire dàbeille), Ekologisk kokosnötsolja (Cocos nucifera), Ekologisk Havtornsolja (Hippophae Rhamnoides Oil), Ekologisk Apelsinolja (Citrus sinensis oil) Vitamin E (tokoferol), Ekologiskt rosmarinextrakt (Rosmarinus officinalis), Ekologisk ringblomma (Calendula officinalis)

Jag har även deras läppcerat i Naturell. Passar bra för den som är lite leds på att allt ska lukta och smaka. Ger samma fina skimmer till dina läppar. Kanske passar denna bäst dem yngre barnen :-)
Den är 99% ekologisk och 100% naturlig. Även denna innehåller ringblomma och bivax.

Ingredienser: Ekologisk solrosolja (Helianthus annus), Ekologisk bivax (Cera alba, Cire dàbeille), Ekologisk kokosnötsolja (Cocos nucifera), Vitamin E (tokoferol), Ekologiskt rosmarinextrakt (Rosmarinus officinalis), Ekologisk ringblomma (Calendula officinalis)

Om du GILLAR och delar NAKED LIPS sida på facebook får du nu ett cerat hemskickat, det är ju TOPPEN!!! Naked lips är certifierade enligt USDA organic. Dom innehåller varken parabener, sulfiter, palmolja.

Klicka HÄR för att komma till dera facebook sida

Så nu till betyget...

NAKED LIPS Havtorn
Betyg: 5/5

NAKED LIPS Naturell
Betyg: 4/5

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar