måndag 15 april 2013

Mina följeslagare!



Ett läppglans från Lily Lolo och en concealer från benecos följer från och med  nu alltid med i väskan. Till och med på morgonen använder jag dessa efter att jag tvättat rent ansiktet så sätter jag på concealer och läppglanset. Ser naturligt ut och jag ser mycket piggare ut :) Sminkar mig inte desto mer, böjer fransarna för att få till lite effekt.

Benecos concealer beige- är en flytande och tänkande concealer som effektivt täcker dom mörka ringarna under ögonen. Ta lite i taget! Döljer även utslag och blemmor, men tycker att den är bäst till dem mörka ringarna. Bra pris!

Benecos har ett brett utbud av naturlig kosmetika som är certifierad av BDIH. Produkterna är helt fria från paraffin, parabener, silikoner, PEG, syntetiska färgämnen, parfymer samt konserveringsmedel!

5ml concealer för 84:- hos ecovaganza.se
Betyg: 4/5

Lily Lolo Natural lipgloss peachy keen- En mjuk och härlig läppglans som smakar choklad. Fin lyster som gör att läpparna ser lite lite större ut ;) Är inte klibbig på läpparna som vissa andra kan vara. Upplever att jag måste sätta på den med jämna mellanrum under dagen så hållbarheten kanske inte är den bästa. Lätt att sätta på och mycket prisvärd! Älskar den och kommer köpa in fler färger. Hållbarheten på öppnad flaska är 12 månader :)

Den är fri från farliga kemikalier, nano partiklar, parabener och syntetiska dofter bla.

6ml läppglans för ca 73:- hos naturisimo.com
Betyg: 4/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar